Friday, January 7, 2011

Gatans Lag Vi ska ta tillbaka vad dom snott

Min första video här ^^ Lyrics finns! Blev lite liten storlek men ni överlever nog. Gatans Lag - Vi ska ta tillbaka vad dom snott! (Det här e en låt som skinhead bandet gatans lag har skrivit som en protest mot nazisternas stöld av våran vackra arbetarstil, om dom ändå visste att dom har tagit sina kängor, uppvikta jeans och rakade skallar från en multikulturell stil från Jamaica/England. Fy fan va blåsta dom är. Märks att kkk och nazister hör ihop.) Tror du att allting föddes ur makt och raseri, att mitt rakade huvud står för hat. Du har bytt musik mot tal och dans mot politik, gemenskap och klass är bytt mot ras. Vi ska ta tillbaka vad dom snott, vi måste ta tillbaka vad dom snott ifrån oss. Vår kultur är våldsam och svart uti sin själ och jag är inte rätt man att predika. Det går inte påstå att jag vill alla väl men för mina knogar är ni alla lika. Vi ska ta tillbaka vad dom snott, vi måste ta tillbaka vad dom snott ifrån oss. Vad faan tänker du med ditt dumma jävla skåp. Kängor rakad skalle uppvikta jeans. Allting som du står för är bara bluff och båg, du har levt en lögn i hela ditt liv. Vi ska ta tillbaka vad dom snott, vi måste ta tillbaka vad dom snott ifrån oss.

Tags : Cheap Watches Reviews BestOnFriday

No comments:

Post a Comment