Saturday, January 22, 2011

B-Funk feat. Ismen - Smutsig

smuts va vafan är det jag är ren innan jag träffade micke så brukade jag ju vara det sen kom ismen in i mitt liv då blev det bara massa sprit och weed nu är jag smutsig och knarkar för ofta och gör mig lustig på andras bekostnad brukade skratta med dig nu skrattar jag åt dig men bara för att alla tar åt sig för du vet det är kul att va fittig ismen - ja, vi är fula påriktigt kuken i fittan, slutet på sagan sober och micke kommer sluta på gatan men vem bryr sig, jag vill vara ful om du släcker lyset, ser vi likadana ut du kan hitta oss på uglypeople.com och den enda gången ni får till en hit är med bong jag är smutsig jag är smutsig jag är smutsig jag är smutsig med en stank av svett är det inte det smart(?) om du vill jag fäller lite timmer i din mat(?) för det stinker skit med en lukt som kittlar alla dina sinnesorgan (hahaha) är jag äcklig då har inte duschat på en vecka eller två är jag äcklig då är jag äcklig då callecuttar jag leker med sandslottet och langar upp en meter med dammråtter men det är mitt sätt att fira med mitt solkiga linne med fläckar och bira och äckliga jeans som jag hitta på gatan jag tycker om att sitta vid datan toaletten ligger långt bort och jag är lat pissar i flaskor som ligger i stapel känner du inte min äckliga lukt det väller ett svin som ställer dig upp(?) och säger: jag är smutsig jag är smutsig jag är smutsig jag är smutsig ey ey, mickelito luktar hund och är en aning korpulent kom igen, det kommer bli ös (jappjapp) kalla mig fet lagd ...

Tags : Cheap Watches Reviews

No comments:

Post a Comment