Monday, November 22, 2010

ken ring vs houman

ken ring snackar om när han slog houman+när han dissade han! KEN RING JAG SER HAN" lyrics.Ey yo jag föddes i stockholm och gick den hårda vägen Förorten och gatan jag bär den Jag beckna zutten när du var en plugghäst Tighta jeans och en ful jävla skinnväst Du kom in och ville va en av grabbarna/ Snacka på låtar om folk som jaga cabbarna Din näsa växte när du ljög yo Din lilla bög här är kuken som du sög yo Slicka arsle på dom med skivkontrakt Försöker va speciell men kommer ingen vart En smäll från Poki,en smäll från Willson Nästa låt du gör blir med Joakim Hillson Det här är KEN Houmans skapare Min högra hand yo, säg mig hur det smakade Glöm betongen och köp dig ett tält För du ligger i skogen och skriker på hjälp Jag ser han skryta med förortsorden Jag ser han krypa blodig i skogen Jag ser han gråta och kräla i busken Han kom som ett barn men jag gjorde han till vuxen x2 Kan någon ringa 112 Det är försent,ring begravningsbyrån Vad tänkte du på när jag sänkte dig i backen Kom ihåg jiddra aldrig med den äkta blatten Du e en svag liten mammaknullare En liten slummare som vill va en flummare Ken Ring och jag lärde dig slangen Hustla hårt när du lekte i sanden Slog ut tanden på Houman Sebghati En liten färsking som spelar tung blatting Är du avundsjuk på allt jag har fått eller E du rädd för att Ken skjuter skott eller Vill du vara Hässellbys ägare Så mycket stryk att du får VIP kort hos läkare Gräv med händerna kompiz glöm spaden Huvet under däcket och kick down med Saaben ...

Visit : Cheap Watches Reviews Shoes Shopping

No comments:

Post a Comment